Gigantisch Project!!!!
Zoeken
Nee hoor, het was een toevalstreffertje.
Ik plantte dat oranje ventje van Google Maps zomaar ergens in het midden. Zoveel straten zijn er niet bezocht door de Google-auto.
Wat me gelijk opviel was het straatwerk met zo'n schuine trottoirband en bestrating ipv 30x30 tegels.
Wel een heel leuk huis hoor, trouwens.
Alleen wel een smal bermpje. Voor je het weet pletter je op de lager gelegen boten. Maar je hebt parkeerruimte genoeg aan de andere kant.
Ook nog overpad met de buurtjes? Het geheel lijkt helemaal aan elkaar gebouwd?
Ik plantte dat oranje ventje van Google Maps zomaar ergens in het midden. Zoveel straten zijn er niet bezocht door de Google-auto.
Wat me gelijk opviel was het straatwerk met zo'n schuine trottoirband en bestrating ipv 30x30 tegels.
Wel een heel leuk huis hoor, trouwens.
Alleen wel een smal bermpje. Voor je het weet pletter je op de lager gelegen boten. Maar je hebt parkeerruimte genoeg aan de andere kant.
Ook nog overpad met de buurtjes? Het geheel lijkt helemaal aan elkaar gebouwd?
ik heb naast mijn huis (aan de rechter kant) nog een 3meter erf, en de
Garage die tussen buurman (Voormalig eigenaar en bakker) en mij zit
wordt gesloopt in verband met nieuwbouw van de buren. wordt ook weer
platdak dus kan nog mooi een carport tussen. klein voortuintje en
achtertuintje de rest allemaal betonzaad (lees klinkers )
misschien de bo toch maar weer onderste boven alle gaten
dicht polyesteren, heeft wilmer een bootje voor in het kanaal.....
Garage die tussen buurman (Voormalig eigenaar en bakker) en mij zit
wordt gesloopt in verband met nieuwbouw van de buren. wordt ook weer
platdak dus kan nog mooi een carport tussen. klein voortuintje en
achtertuintje de rest allemaal betonzaad (lees klinkers )
misschien de bo toch maar weer onderste boven alle gaten
Op zwenkwielen mag dat ookGerrit H wrote:Hou de Bo's aan het rollen !!
Nee joh, gewoon een bodemplaat van polyesterWilmer wrote: misschien de bo toch maar weer onderste boven alle gaten
Body overzetten, beetje kit en een stevige buitenboordmotor voor je kentekenplaat hangen....
(Het staat niet eens zo gek)
Je krijgt toch een plakletter-kenteken voor een bootje wat een beetje pit heeft.
Ik ben alweer wat aan de late kant, maar sins vorige week zaterdag is de Bo naar haar
nieuwe plekkie verhuist. Schrik niet ze is nog steets in mijn bezit, maar ze woont eerder
thuis dan dr eigenaar! Ik zal kijken of ik deze week nog even wat foto's kan schieten.
nieuwe plekkie verhuist. Schrik niet ze is nog steets in mijn bezit, maar ze woont eerder
thuis dan dr eigenaar! Ik zal kijken of ik deze week nog even wat foto's kan schieten.
Op zwenkwielen mag dat ookGerrit H wrote:Hou de Bo's aan het rollen !!