Weekend meeting 2021 Paterswolde
Weekend meeting 2021 Paterswolde
Door Jeroen op Whatsapp :
Beste leden, ik heb goed nieuws! De weekeindmeeting gaat door dit jaar! We gaan naar Groningen dit jaar in het weekeinde van 1, 2 en 3 Oktober! We logeren in het Fletcher hotel Paterswolde. Kamerprijs € 79,00 per nacht
Ontbijt € 14,50 per persoon
Verblijf op een Comfort kamer met bad. Gasten kunnen gebruik maken van onze faciliteiten in de Healthclub (zwembad, fitness en sauna).
Prijs is exclusief verblijfsbelasting à € 2,00 per persoon, per nacht.
Wij kunnen een 3-gangen (keuze) diner verzorgen voor € 29,50 per persoon (soep, hoofdgerecht en dessert).
Wij hebben 15 hotelkamers optioneel gereserveerd tot uiterlijk 16 september.
Dus niet te lang wachten en een kamer boeken! Er wordt nog gewerkt aan het programma, dit volgt later.
Beste leden, ik heb goed nieuws! De weekeindmeeting gaat door dit jaar! We gaan naar Groningen dit jaar in het weekeinde van 1, 2 en 3 Oktober! We logeren in het Fletcher hotel Paterswolde. Kamerprijs € 79,00 per nacht
Ontbijt € 14,50 per persoon
Verblijf op een Comfort kamer met bad. Gasten kunnen gebruik maken van onze faciliteiten in de Healthclub (zwembad, fitness en sauna).
Prijs is exclusief verblijfsbelasting à € 2,00 per persoon, per nacht.
Wij kunnen een 3-gangen (keuze) diner verzorgen voor € 29,50 per persoon (soep, hoofdgerecht en dessert).
Wij hebben 15 hotelkamers optioneel gereserveerd tot uiterlijk 16 september.
Dus niet te lang wachten en een kamer boeken! Er wordt nog gewerkt aan het programma, dit volgt later.
Hou de Bo's aan het rollen !!
Zwenkwiel gebruik slechts tijdelijk toegestaan.
Zwenkwiel gebruik slechts tijdelijk toegestaan.
Re: Weekend meeting 2021 Paterswolde
Heb al 'n kamer gereserveerd !
-
- Bestuurslid
Beste leden, willen jullie svp doorgeven of jullie een kamer hebben geboekt en met hoeveel mensen jullie komen? Alvast bedankt!
Weekend alweer om, zaterdag was een geslaagde dag bij EPS uitlaten,
super rondleiding en weer wat bijgeleerd.
Zaterdag avond vloog om, helaas zondag viel de regen met bakken tegelijk naar beneden, rondrit viel in het water,dus die maar aan de bootjes overgelaten.
Ik heb in ieder geval een leuke meeting gehad en de leden die er waren spraken er ook zo over.
Groet Herman
super rondleiding en weer wat bijgeleerd.
Zaterdag avond vloog om, helaas zondag viel de regen met bakken tegelijk naar beneden, rondrit viel in het water,dus die maar aan de bootjes overgelaten.
Ik heb in ieder geval een leuke meeting gehad en de leden die er waren spraken er ook zo over.
Groet Herman
Rijden en bouwen is de fun.
https://www.youtube.com/watch?v=Oi39uNWT5aU Bonito bij EPS ,motor ford . dit maken ze daar dus op verzoek voor je.
Rijden en bouwen is de fun.