Gulf-kleuren op jouw Bonito

Hier gaat het over polyester en de carrosserie

Moderators: Burty, Gerrit H, herman

Daan C.
Forum lid
Forum lid

Bericht door Daan C. »

props & bigup @ de moderatie

:lol: 8) :twisted:

kheb fotosoep niet geinstalleerd staan...
Geen bonito meer; rijdt nu op 2 cilinders.

TerraXY
Forum lid
Forum lid
Contacteer:

Bericht door TerraXY »

Vandaag onverwacht bezoek gehad van "Gulf". Hun vertegenwoordiger was in de buurt en kwam omdat hij wat tijd overhad dus even langs. We hadden een goed gesprek waarbij is afgesproken dat hij over een paar maanden weer langs komt en dan zouden we verder 1 en ander doorspreken.
Op zich is sponsoring nog niet ter sprake geweest maar wel is afgesproken dat ik mijn auto met toestemming van Gulf ga voorzien "Gulf". (Gulf gaat dus bekijken of mijn auto voldoende standaard heeft om 1 en ander te mogen hebben Hiermee ben ik accoord; nog sterker: dit was mijn bedoeling/ ik had dit verwacht)
Verder zou hij kijken wat er binnen Gulf nog aan materiaal is: "Gulf" heeft GT40 DVD's voor interne promotie en hij zou zien dat ik ook dit materiaal (ter beschikking) kreeg. Verder zou hij kijken wat er nog meer aan materiaal was zodat ik de details maximaal kan uitwerken. (Mijn intensie is een 100% exterior-alike)
Verder kan ik extra materiaal krijgen maar dat hangt van de noodzaak en ook van de resultaten af. Netto liep het gesprek dus eigenlijk zo goed dat ik er vanuit ga dat als Twan & ik (en eventueel nog meer mensen) voldoende kwaliteit op de weg zetten wij met "Gulf" kunnen rijden en daarvoor in elk geval ook dus het originele materiaal krijgen.
Al met al was de tijd die hij had eigenlijk te kort om details op te zetten maar het gesprek was dus goed genoeg om de ingeslagen weg met een gerust hart voort te zetten en ik ben dus ook in afwachting van ons volgende gesprek waarbij hij ook men Bo en de schetsen zou gaan bekijken.
Op dit moment is de status dat we dus de correcte kleurkoderingen van Gulf (Gulf oranje, Gulf lichtblauw (oud) en Gulf donkerblauw (nieuw) hebben en 3 formaten (originele) Gulf stickers waarbij de grote en middelmaat stickers geschikt zijn om de racenummers te maskeren (in diverse landen mag niet met racenummers op de openbare weg worden gereden).
Just a Bonito is just ONE Bo! Making a GT40 wide body :)

Daan C.
Forum lid
Forum lid

Bericht door Daan C. »

ben ik toch heel benieuwd wat zo een gulf vertegenwoordiger in die uithoek doet?

TerraXY
Forum lid
Forum lid
Contacteer:

Bericht door TerraXY »

Door mijzelf gemodereerd: inmiddels is dit onderwerp totaal verminkt. Dit bericht mag van mij verwijdert worden.
Laatst gewijzigd door TerraXY op do jan 24, 2008 8:54 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Just a Bonito is just ONE Bo! Making a GT40 wide body :)

Daan C.
Forum lid
Forum lid

Bericht door Daan C. »

TerraXY schreef:
Daan C. schreef:ben ik toch heel benieuwd wat zo een gulf vertegenwoordiger in die uithoek doet?
Hier zit meer olie in de grond dan jij in je hele leven kan verrijden hoor ((aardgasdestillaat)) :)

Neen even serieus: Ik ga een garage starten. En ik zoek sponsors.
Garage? Vertel?

ik zoek trowuens ook nog sponsors :P voor het 'help daan zorgenloos zijn leven door fonds' :lol:

Ohw en ik moest toch even reposten; :lol:
Afbeelding

Plaats reactie