Eerste start gaat hij lopen maar verliest toeren en slaat weer af of hij blijft lopen.
2e start gaat hij lopen en de stationair regelklep neemt hem dan over en hij blijft lopen.
We reden laatst naar st.Oedenrode en hij loopt nu na weer wat tunen als een speer.
Wat mij opviel was dat hij ook nadat het warmloop programma afgewerkt was goed bleef trekken.
Maaaar als hij echt heet werd ging hij bij flink gas geven veel minder trekken dan toen hij nog niet zo heet was.
Nu denk ik dat dit aan de temperatuur van de inlaat lucht ligt.
Inmiddels heb ik een bak gemaakt die op de throtle pipes is gebouwd.
Met een slang 8 CM doorsnee naar de zij lucht inlaat.
Vanavond voor het eerst gestart.
Bo klinkt heel anders, veel beschaafder met zware brom als ik gas geef niet meer van dat whoea
Ben benieuwd naar de resultaten als hij heet wordt gereden.
Foto's volgen nog.
Er moet nog een slang bij gemaakt worden voor de stationaire klep.
Daarna rondjes om de kerk en verder..
De IAT ( inlet air temperature) sensor.
Hier zien we waar ik deze bak van heb gemaakt.
Epoxy printplaat 2 zijdig
Dit materiaal weegt erg weinig en is stevig.
Vraag is nu of het de trillingen van de motor overleeft